среда, 6. јул 2011.

Moja Domina

Bila je kevina drugarica iz Sombora iako malo starija tetka Savka je uvek dobro izgledala. Jednog leta sasvim slucajno navratila je do nas, bio sam jedini kod kuce, ali kao i svaki kulturan mladic pozvao sam je da udje iako su moji bili na poslu. Radila je kao profesorka u srednjoj skoli, imala je prilike da se nagleda mladog mesa. Cutke me je gledala. Mastao sam cesto o njoj, bila je moja domina u mislima. Poceli smo razgovor o neobaveznim temama i odjednom je progovorila:
-          Znas, volela sam ponekad da gledam ucenike kad su na fizickom kako istrce u dvoristu – pocrvenela je
-          Zamisljala si ih sa sobom? – resio sam da idek do kraja sa provokacijama
Nasmejala se i spustila casu. To me je iznenadilo jer sam ocekivao da mi lupi samarcinu, ali ona nicim nije pokazivala da joj je neugodno.
-          Ponekad, a ti? – pitala je
-          Nikad me nisu privlacili muskarci
Nasmejali smo se oboje.
-          Ma ne to bleso jedna. Mislim da li su te ikad privlacile starije zene, stare koke znas na sta mislim.
-          Bila je jedna komsinica, kada sam imao dvanaest godina. Imala je cetrdeset nikad joj nisam saznao ime ali je bila prava vimara, sise su joj bile zaista ogromne. Sa prozora sam je posmatrao kako siri ves. Obicno je imala samo kucnu haljinu na sebi a ponekad bi joj ispala sisa dok se naginjala. Ja sam na to drkao kao lud.
Tetka Savka se pomerila do mene i zagrlila me. Drhtali smo jer smo znali sta ce se dogoditi. Oboje smo to zeleli. Ruke je spustila do mog medjunozja i blago me uhvatila za kurac. Kada se uverila da je vec uveliko cvrst, jace ga je stegla.  Priljubismo se. Prihvatila je moj jezik u usta i poigrala se njime. Oboje smo drhtali od uzbudjenja sto ostvarujemo nesto zabranjeno.. zadigao sam joj kosulju i otkopcao brus. Uskoro su mi njene sise napunile sake, dok je njena ruka izvukla moj slic i blago ga nadrkavala. Uzivala je u njegovoj cvrstini. Ustala je i oslobodila se viska odece. Njeno zrelo telo kao da nije bilo dotaknuto godinama, zategnutih misica kao sportistkinja.  Kukovi i noge su joj bili kao izvajani, a crna sumica oko pukotine... poceo sam da se gubim.
Klekla je pored mene i pocela mi pomagati da se skinem. Ucinio sam to u zurbi, na kraju sam zavrsio na trosedu dok je ona klecala ispred menei ljubila mi stomak. Sagnula se jos nize i poljubila mi glavic.
-          Vidi kako je cvrst zlato tetino – rekla je i liznula ga. I ukusan je. Jebaces me jel da? Izjebaces svoju teta Savku? Ali kasnije. Uhvatila me je za jaja, mmmm volim kad su puna sperme.
Pusila mi je kao ni jedna devojka do sada, gutala ga je do kraja i istovremeno lizala jezikom. Onda bi joj izlazio do glavica, da bi ga ponovo progutala. To me je nateralo da svrsim. Progutala ga je i nije ga vadila. Sipao sam u njeno grlo, a ona je sve popila. Na kraju ga je propisno olizala, ocistivsi sve tragove semena.
-          Priznaj da ti nijedna nije ovako pusila?
Uspeo sam da klimnem glavom.
-          Moraces da mi se oduzis. Volis li 69?
Ispruzio sam se po trosedu, a ona je legla preko mene, nabijajuci mi na lice maljavu, vlaznu ribu. Dok mi se kurac gubio u njenim ustima ponovo sam dobio snagu. Ja sam lizaopicku. Usnama sam joj zgrabio klitoris, naduven od krvi koja se slila u njega i sisao ga. Ispustila je kurac iz usta i pocela da mesa kukovima jecauci. Sirom otvorena picka mi je lelujala pred ocima. Nasla se ispod mene, rasirenih nogu. Roknuo sam ga naglo bez pardona, aona se izvila i jeknula. Poceo sam da je jebem u divljackom tempu, pritiskajuci je kako ne bi mogla da mi izmakne, ali ona to i nije zelela. Odgovarala mi je, izdizuci se napaljenim mladim mesom koje joj je punilo utrobu. A meni se pomracilo pred ocima. Tonuo sam u nju, u tu matorku, a bila je tako vrela cinilo mi se kako cu se svakog trena istopiti u njenoj picki.
Gubila se dok sam razmicao zidove njene picke. Onda sam osetio kako me steze misicima i znao sam da je to kraj. Obuhvatila me je nogama i stegla ne dajuci mi da mrdnem. Mogao sam samo da je sitno jebuckam kada je igra njene picke napaljene matorke pocela.
-          U mene duso, daj mi – uspela je da prodahce, a onda je nastupio orgazam.
Trzala se kao podivljala zenka koja se pari. Nabio sam se do kraja i pranio bolna jaja u nju, najdublje sto sam mogao. Ostali smo sami jos dugo zagrljeni, dok joj je maca trzajima cedila spermu iz omlitavljenog kurca, sve dok konacno nije ispao iz nje. Nasmejali smo se. Vazduh je bio ispunjen mirisima parenja.
-          Nisi bio los – rekla je kada je dosla do daha
-          Jos sam bolji – rekoh dok sam joj milovao grudi
Bacila je pogled na sat.
-          Nije ni podne, nece tvoji jos doci!
Osetih da mi se ponovo dize...

2 коментара: